Vzdálená podpora pro naše zákazníky
V rámci zkvalitňování našich služeb nabízíme pro naše zákazníky vzdálenou podporu přes internet. Tato vzdálená podpora je určena především pro řešení problémů s instalací a konfigurací uživatelského software k našim produktům.
Podmínky používání této služby:
- - legální a aktualizovaný operační systém Windows
- - vysokorychlostní připojení k internetu
- - stažení a nainstalování obslužného programu Quick Team Viewer
- - umožnění a souhlas s připojením přes internet k hostitelskému počítači
- - e-mailová nebo telefonická žádost o vzdálenou podporu
Pracovní doba vzdálené podpory Po-Pá 9-15hod., resp. individuálně dle domluvy s ohledem na náročnost konkrétního případu.
Poznámka: Vzhledem k možnostem této služby nelze zaručit 100% odstranění problému, zvláště pokud je podezření na možný problém s počítačem na straně uživatele (neaktualizovaný, neoptimalizovaný příp. zastaralý operační systém, nainstalované nevhodné programy a viry, konflikty a neaktuálnost ovladačů hardware apod.).
Uživatelský software Team Viewer ke stažení zde.